За 2020 рік надійшло 197 звернень щодо спірних питань з приєднання до електромереж
25.01.2021 | 11:15
 

 

 

 

 

 

У 2020 році Держенергонагляд розглянув 197 звернень (150 звернень від громадян та 47 звернень від юридичних осіб) стосовно спірних питань з приєднання електричних установок замовників до електричних мереж операторів систем розподілу (далі – ОСР). Безпосередньо до територіальних органів відомства надійшло 44 звернення.

Розгляд скарг щодо приєднання до електромереж здійснюється на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 23.10.2019 року № 932 «Деякі питання посилення контролю за дотриманням законодавства щодо приєднання до електричних мереж».

Державна інспекція енергетичного нагляду України розглядає скарги заявників у разі виникнення спірних питань щодо дій або бездіяльності операторів систем розподілу електричної енергії та/або оператора системи передачі електричної енергії стосовно приєднання електричних установок замовника до електричних мереж.

 

Найбільше звернень надійшло та було розглянуто наступними територіальним органами Держенергонагляду:

                      47 звернень – Управлінням Держенергонагляду у Київській області;

                      22 звернення – Управлінням Держенергонагляду у Полтавській області;

                      17 звернень – Управлінням Держенергонагляду у Сумській області;

                      15 звернень – Управлінням Держенергонагляду у м. Києві;

                      12 звернень – Управлінням Держенергонагляду у Харківській області;

                      11 звернень – Міжрегіональним управлінням Держенергонагляду у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі;

                      10 звернень – Управлінням Держенергонагляду у Запорізькій області.

 

За тематикою питань звернення стосувалися:

                      недотримання строків виконання робіт з приєднання, які обумовлені договорами (62 звернення);

                      видачі технічних умов, які не задовольняють замовника (48 звернень);

                      відмови ОСР у прийнятті заяви про приєднання до системи розподілу (45 звернень);

                      з інших питань (33 звернення);

                      непогодження ОСР проєктної документації, розробленої сторонньою проєктною організацією для замовника (4 звернення);

                      порушення ОСР строку розробки та надання замовникам договорів про приєднання і технічних умов (2 звернення);

                      невідповідності змонтованого електрообладнання і мереж вимогам, зазначеним у проєкті (2 звернення);

                      непідписання електропостачальником договорів на електропостачання з мешканцями будинку та ОСББ з причини неповної реалізації технічних умов виданих замовнику (забудовнику житлового комплексу) (1 звернення).

 

За результатами розгляду Держенергонаглядом звернень:

                   96 звернень (48 %) надано роз’яснення;

                   80 звернень (41 %) вирішено на користь заявників;

                   22 звернення (11 %) вирішено на користь суб’єктів господарювання.

 

Нагадаємо, у разі виникнення спірних питань щодо дій або бездіяльності ОСР та/або оператора системи передачі електричної енергії стосовно приєднання електричних установок замовника до електричних мереж, скарги заявників можна подати на офіційну поштову адресу: вул. Дорогожицька, 11/8, м. Київ, 04112 або шляхом заповнення відповідної форми.

Наразі на офіційному вебсайті відомства для цього створено відповідний розділ.

 

 
« повернутись Постійна www-адреса статті:
http://mpe.kmu.gov.ua/minugol/control/publish/article?art_id=245509015