МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ

936 звернень споживачів електричної енергії розглянуто у І кварталі 2021 року

25.05.2021 | 10:00

 

 

 

У І кварталі 2021 року Держенергонаглядом розглянуто 936 звернень споживачів (замовників) електричної енергії з питань електроенергетики, з яких 770 звернень від громадян та 166 звернень від юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців.

 

За підсумками розгляду звернень громадян Держенергонаглядом надано 348 роз’яснень та вирішено питання на користь заявників по 412 зверненнях.

 

Загалом, безпосередньо до територіальних органів Держенергонагляду надійшло 274 звернень або 29% від загальної кількості звернень.

 

Найбільше звернень заявників розглянуто Управліннями Держенергонагляду:

·                   у Київській області – 278;

·                   у місті Києві – 74;

·                   в Одеській області – 81.

 

Найменша кількість звернень надійшла від споживачів (замовників) електричної енергії у Кіровоградській (6 звернень) та Волинській областях (2 звернення).

 

За тематикою найбільше звернень споживачів (замовників) електричної енергії стосувалися питань:

·                   невідповідності вимогам нормативно-технічних документів параметрів якості електричної енергії – 256 звернень;

·                   технічного стану електричних мереж – 144 звернення;

·                   незабезпечення надійного та/або безпечного постачання електричної енергії – 128 звернень;

·                   спірні питання стосовно приєднання електроустановок до мереж оператора систем розподілу (крім обґрунтованості вимог технічних умов) – 83 звернення.

За результатами розгляду звернень заявників на вимогу Держенергонагляду у І кварталі 2021 року операторами систем розподілу (далі – ОСР) проведено такі заходи:

·                   замінено 30 дефектних опор повітряних ліній електропередачі (далі – ПЛ) напругою 0,4 кВ;

·                   розчищено від порослі та дерев 109,5 км трас ПЛ-0,4 кВ та 21 км трас ПЛ-10 кВ;

·                   замінено 5 силових трансформаторів на трансформаторних підстанціях (далі – ТП) 10(6)/0,4 кВ;

·                   виконано ремонт 26 кабельних і повітряних ліній із заміною існуючих елементів протяжністю 8,64 км;

·                   проведено регулювання рівня напруги на 11 ТП 10(6)/0,4 кВ;

·                   проведено заміну 9 комутаційних та захисних апаратів у РУ-0,4 кВ трансформаторних підстанцій 10(6)/0,4 кВ;

·                   проведено заміну 18 відгалужень та/або ділянок ПЛ-0,4 кВ, комутаційних та захисних апаратів у кінцевого споживача;

·                   проведено розподіл пофазного струму навантаження у 20 ТП 10(6)/0,4 кВ;

·                   виконано ремонт 26 кабельних і повітряних ліній без заміни існуючих елементів;

·                   виконано монтаж 48 повторних заземлень ПЛ-0,4 кВ, заземлення ТП та нейтралі трансформатора відповідно до вимог Правил улаштування електроустановок;

·                   забезпечено цілісний контакт з'єднань 12 проводів на вводах до житлових будинків;

·                   відновлено електропостачання 73 заявникам;

·                   відновлено надійність електропостачання у відповідності до категорії з надійності 101 заявнику;

·                   вирішено спірні питання щодо приєднання електроустановок до електричних мереж ОСР на користь 13 заявників.

 

Під час розгляду звернень споживачів з питань оскарження дій працівників ОСР щодо складення актів про порушення та здійснення за ними розрахунків збитків у 5 випадках було скасовано нарахування збитків за актами про порушення, а у 3 випадках – здійснено перерахунок збитків зі зменшенням загальної суми на 261,75 тис. грн.

 

Також у І кварталі 2021 року за участі уповноважених представників Держенергонагляду комісіями Інформаційно-консультаційних центрів по роботі зі споживачами електричної енергії при ОСР розглянуто 111 звернень, за підсумками розгляду яких прийнято рішення відновити порушені права заявників у 81 випадку.

 

 

версія для друку