У
2020 році Держенергонагляд розглянув 197 звернень
(150 звернень від громадян та 47 звернень від юридичних осіб) стосовно спірних
питань з приєднання електричних установок замовників до електричних мереж операторів систем
розподілу (далі – ОСР). Безпосередньо до
територіальних органів відомства надійшло 44 звернення. Розгляд скарг щодо приєднання до
електромереж здійснюється на виконання постанови Кабінету
Міністрів України від 23.10.2019 року № 932 «Деякі питання посилення контролю
за дотриманням законодавства щодо приєднання до електричних мереж». Державна інспекція енергетичного нагляду
України розглядає скарги заявників у разі виникнення спірних питань щодо дій
або бездіяльності операторів систем розподілу електричної енергії та/або
оператора системи передачі електричної енергії стосовно приєднання електричних
установок замовника до електричних мереж. Найбільше
звернень надійшло та було розглянуто наступними територіальним органами Держенергонагляду: ●
47 звернень – Управлінням Держенергонагляду
у Київській області; ●
22 звернення – Управлінням Держенергонагляду
у Полтавській області; ●
17 звернень – Управлінням Держенергонагляду
у Сумській області; ●
15 звернень – Управлінням Держенергонагляду
у м. Києві; ●
12 звернень – Управлінням Держенергонагляду
у Харківській області; ●
11 звернень – Міжрегіональним управлінням Держенергонагляду
у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі; ●
10 звернень – Управлінням Держенергонагляду
у Запорізькій області. За
тематикою питань звернення стосувалися: ●
недотримання строків виконання робіт з приєднання, які
обумовлені договорами (62 звернення); ●
видачі технічних умов, які не задовольняють замовника (48
звернень); ●
відмови ОСР у прийнятті заяви про приєднання до системи
розподілу (45 звернень); ●
з інших питань (33 звернення); ●
непогодження ОСР проєктної
документації, розробленої сторонньою проєктною
організацією для замовника (4 звернення); ●
порушення ОСР строку розробки та надання замовникам договорів
про приєднання і технічних умов (2 звернення); ●
невідповідності змонтованого електрообладнання і мереж вимогам,
зазначеним у проєкті (2 звернення); ●
непідписання електропостачальником
договорів на електропостачання з мешканцями будинку та ОСББ з причини неповної
реалізації технічних умов виданих замовнику (забудовнику житлового комплексу)
(1 звернення). За
результатами розгляду Держенергонаглядом звернень: ●
96 звернень (48 %) надано роз’яснення; ●
80 звернень (41 %) вирішено на користь заявників; ●
22 звернення (11 %) вирішено на користь суб’єктів
господарювання. Нагадаємо, у разі виникнення спірних питань щодо дій або
бездіяльності ОСР та/або оператора системи передачі електричної енергії
стосовно приєднання електричних установок замовника до електричних мереж, скарги заявників можна подати на
офіційну поштову адресу: вул. Дорогожицька, 11/8, м.
Київ, 04112 або шляхом заповнення відповідної форми. Наразі на офіційному вебсайті
відомства для цього створено відповідний розділ. |
версія для друку |
Анонси | |
. |
Євроінтеграційний портал | |
| |
Офіційний сайт |
Україна - НАТО | |
| |
. |
Євроінтеграційний дайджест | |
| |
Офіційний сайт |
Нова політика Енергетичної незалежності | |
| |
Програма діяльності Кабінету Міністрів України (повний текст) |
Повідомити про корупційне правопорушення | |
| |
Сайт для реєстрації правопорушень |
Громадська приймальня | |
| |
ДЛЯ ЗВЕРНЕНЬ |
Урядова "Гаряча лінія" | |
| |
. |
Всі матеріали сайту доступні за ліцензією | |
| |
Creative Commons Attribution 4.0 International |
Оголошення для виявлення кандидатури організатора аукціону | |
Оголошення для визначення кандидатури організатора аукціону з продажу майна ДВАТ "ІНФОРМАЦІЙНО-ОБЧИСЛЮВАЛЬНИЙ ЦЕНТР" |
Держенергонагляд | |
Роман Боднар прозвітував про роботу Держенергонагляду за 2020 рік |
Децентралізація влади | |
| |
Далі... |