МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ ТА
ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ

Під час гарячої телефонної лінії громадянам надані відповіді щодо дотримання прав споживачів електричної енегії

24.02.2017 | 17:54

 

 

 

Урядову телефонну лінію у Кабінеті Міністрів України, яка відбулася 24 лютого згідно з графіком, провела Перший заступник Міністра Галина Карп.

 

На телефонну лінію звернулося 16 громадян з різноплановими питаннями. Найактуальнішими були питання стабільної роботи енергопостачальних компаній (Одеська, Львівська області), умов заміни електролічильників та оплати за їх заміну.

 

Від заявників Харківської області прозвучала пропозиція постачальнику електричної енергії розміщувати на своєму сайті у відкритому доступі інформацію про  розмір коштів, які витрачаються на модернізацію обладнання.

 

Окремі громадяни зверталися щодо вдосконалення системи оплати житлово-комунальних послуг пільговій категорії населення.

 

Усі звернення, які надійшли від громадян, зареєстровані і перебувають на першочерговому опрацюванні.

 

версія для друку