Міністерство
в межах своїх повноважень під час розгляду звернень громадян надає відповідні
роз’яснення та практичну допомогу з врегулювання соціально-трудових питань, порушених заявниками.
З
метою надання практичної допомоги громадянам, Міністерство надає консультації
та відповідні роз’яснення з наступних актуальних питань: працевлаштування на
підприємства паливно-енергетичного комплексу, що належать до сфери управління Міненерговугілля; забезпечення вугіллям на побутові
потреби, визначених чинним законодавством категорій громадян; реалізація права
на пільгове споживання електричної енергії та природного газу, а також на
отримання субсидії на придбання твердого палива або на оплату
житлово-комунальних послуг; погашення заборгованості із заробітної плати; пошук
архівних документів для оформлення пенсій та інші.
Протягом
поточного року Міністерством розглянуто та опрацьовано 550 звернень громадян,
які звернулися за допомогою до Міненерговугілля.
Варто зазначити, що працівниками
Міністерства щоденно у телефонному режимі надаються консультації особам, що звернулися за допомогою на телефонну «Гарячу лінію» Міненерговугілля.