МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ ТА
ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ

Інформація Міненерговугілля щодо Плану заходів стосовно забезпечення через мережу громадських приймалень та юридичних клінік безоплатної первинної правової допомоги населенню з питань реалізації і захисту прав людини.

13.12.2016 | 08:49

 

Міністерство в межах своїх повноважень під час розгляду звернень громадян надає відповідні роз’яснення та практичну допомогу з врегулювання соціально-трудових  питань, порушених заявниками.

 

З метою надання практичної допомоги громадянам, Міністерство надає консультації та відповідні роз’яснення з наступних актуальних питань: працевлаштування на підприємства паливно-енергетичного комплексу, що належать до сфери управління Міненерговугілля; забезпечення вугіллям на побутові потреби, визначених чинним законодавством категорій громадян; реалізація права на пільгове споживання електричної енергії та природного газу, а також на отримання субсидії на придбання твердого палива або на оплату житлово-комунальних послуг; погашення заборгованості із заробітної плати; пошук архівних документів для оформлення пенсій та інші.

 

Протягом поточного року Міністерством розглянуто та опрацьовано 550 звернень громадян, які звернулися за допомогою до Міненерговугілля.

 

Варто зазначити, що працівниками Міністерства щоденно у телефонному режимі надаються консультації особам, що звернулися за допомогою на телефонну «Гарячу лінію» Міненерговугілля.

 

версія для друку